måndag 25 april 2011

Att blogga är det nått för mig??!!

Jag har läst och följt andras bloggar under lång tid men har aldrig haft en tanke på att själv blogga....men varför inte kan ju iallafall pröva.
Min familj påstår att jag pratar mycket.....och snabbt så något borde jag kunna skriva ner, frågan är om det är intressant för andra???? det visar sig. Samtidigt är det kanske inte det viktiga att andra läser utan att jag själv kan gå tillbaka i tiden och svart på vitt se hur mitt liv sett ut.
Har länge velat ha en hobby, nått som jag gör bara för mig själv. Är bara inte det lättaste att få till som småbarnsförälder och med en karl som jobbar mycket.... (mitt eget val) kanske bloggandet kan bli min hobby....
Den lär väl mestadels handla om familjen men det är ju dem jag värnar om mest, men jag ska väl kunna kunna klämma in nått annat också:).
Ska dock skaffa mig ytterligare en hobby, en hobby som har med motion att göra för nu är det på tiden att jag rör på mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar