fredag 29 april 2011

Idag är vi sociala....


                               




Här är resultatet av min egengjorda rabatt (Sambon hjälpte dock till):)

Har haft besök av en vän och hennes två barn som är jämngamla med mina. Vi började umgås när våra minsta kom till världen. Roligt att vi fått barn samtidigt igen... Dem återkommer ikväll och har då med sig pappan också. Vi skall grilla tillsammans med ytterligare en familj med jämngamla barn. Det är jätte roligt att vi är några stycken barnfamiljer som umgås. Är härligt att se barnen leka....mindre roligt när dem börjar slåss om sakerna. men det tillhör antar jag:) Imorgon är det Valborg och traditionsenligt firande hos min Farmor, ska bli mysigt. Det tråkiga är att sambon jobbar:( Men jag och barnen ska ha mys!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar