söndag 18 december 2011

Fjärde Advent!

Tavellister och väggord...

Just nu står tavorna någolunda i den följd det
hände. Börjar med Herrn som liten och slutar med
Stor-Ms andra dagis foto.

I eftermiddag blir det stan och en massa fika och mys hos Gudmödrarna men vid två olka tillfällen. Först till Stor-Ms sen till Lill-Ms. Dessutom så trivs jag såååå bra i deras sällskap. Härligt!

Vad hände egentligen med renoveringen av trapphus och hall? Jo det tog sin tid och är faktiskt inte helt färdigt ännu eftersom repet jag tänkt använda som trappräcke har gått ur sortimentet där jag tänkt köpa det.... Grrr så jag letar vidare.  Men tavlorna är på plats precis som väggordet (som visat tidigare). Plan A var att spika upp alla tavlor på väggen (som man normalt gör) men jag ändrade mig och köpte istället tavellister. På så sätt kan jag ändra bland tavlorna och kanske dekorera med ljusstakar eller andra grejer. Bra va?!

Trevlig fjärde advent! Hoppas ni har någon ni tycker om att mysa med idag!

1 kommentar:

  1. Va fint ni har det!! Nu är det inte långt kvar tills ni åker :D mys pys
    synd att vi missar varandra vid nyår men vi syns ev 25 :D!!
    Puss

    SvaraRadera