tisdag 20 december 2011

I tusen bitar....

Trots bubbelplast och tidingspapper...

Så höll inte min julklapp:(



Julklappen som jag köpt till..... MIG själv faktiskt, var tyvärr i tusen bitar när den anlände. Attans! För väl är att en ny och (förhoppningsvis) hel redan är på väg. Jippi! Ni kanske kan ana vad det är??!! Men ni får snällt vänta tills NÄSTA ÅR för att se den i helhet..... för jag kommer desvärre inte hinna innan dess....

Denna jul kommer inte bli en vanlig jul, på många olika sätt. Istället för att julpynta och pyssla inför julafton som man borde i dessa tider så plockar jag ner det mesta pyntet igen. Kan ni fatta nått så konstigt??? Har hon tappat greppet totalt?? Hon kan inte ha alla indianer i kanoten?? är säketr tankar som ni har om mig i läsande stund.

Men anledningen är ganska enkel och inte så märklig egentligen. För det första så kommer vi inte fira jul här och  dessutom så håller snickaren på att byta fönster och det är bra mycket lättare att göra det utan gardiner, stakar och tomtar som står i vägen.... Jag gör det helt enkelt för snickarens skull. Idag var det pyntet i vardagsrummet som åkte ner i kartongerna igen, imorgon är det kökets tur....

En God, men lite märklig, jul önskar jag er alla! Hoppas vi ses (på riktigt eller här på bloggen) på det nya året om inte tidigare....

Ett Tips! nyårslöfte från er kära läsare kan vara att kommentera mera:) Själv avger jag inga eftersom jag är ändå är så fruktansvärt dåliga på att hålla dem....hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar