torsdag 1 december 2011

Hemmagjort....

Kökshanduk...

får agera tavla i jul...


Dagarna flyger förbi. Första december. Tio månader sen Lill-M bestämde sig för att kolla läget utanför min mage. Tre veckor tills vi reser i väg. Lucka nummer ett ska öppnas i kalendern. Jobbar i natt.

Känns som att dagarna bara flyter på med rutiner och att inget speciellt händer men om man kollar lite närmre så händer det ju en del. Lill-M går numera omkring här hemma. Men om det ska gå fort så är krypa det första alternativet såklart! Lill-M har fått plats på dagis i februari vilket innnebär att om två månader så är den normala vardagen tillbaka med jobb och dagis. Blandade känslor det där. Ångest över att Lill-M blev stor så fort, samtidigt som att hon ännu känns så liten.... Skönt att få lite mer struktur på vardagen och att jag kommer att uppskatta mina lediga dagar med tjejerna mer när jobbet är igång på allvar.

Jaja som sagt två månader kvar. Bara att njuuuta och ta till vara på dem!

Har gjort två jultavlor. Självklart så använde jag mig av min älskade häfftapparat (som jag bland annat satt upp gardiner med). Förutom den så tog jag två kökshandukar med julmotiv som jag häfftade fast på frigolitbit. Snabbt och enkelt! och fiiint!










1 kommentar:

  1. Å vilken gullig tavla skit bra idee!!! :D! hoppas du fått sova gott idag å att det gick bra å jobba. tack gulliga du för pratstunden.
    PUss på re!

    SvaraRadera