söndag 15 januari 2012

Bakdag!

Lite ljus, glitter....

Kronor och hjärtan så är utseendet som nytt...

Ja Lill-Ms årsdag närmar sig (allt för fort enligt mig) därför har jag idag bakat bullar, både vanliga kanelbullar och bullar med blåbär som fyllning. Hoppas att det ska smaka den första februari. Lill-M passade lagom på att sova middag när jag drog igång med bakandet så jag var riktigt effektiv och hann med att grädda en plåt med kärleksmums också. Lill-Sis E och Sväris J har varit och provfikat. Mysigt!

Nu har jag pysslat lite på min tallrikshylla. har skrivit det förut men jag bara Älskar min tallrikshylla! Den höjer upp köket så fantastiskt! Bästa inredningsköpet ever!

Helgen är snart förbi och nya veckan börjar med jobb. En singel natt! Nästa vecka gör jag en "mamma på vift" och drar till Ida & Emil. Nej inte till Lönneberga.....utan till Stockholm. Haha vilken humor. Iallafall. Ska bli jätte roligt! Tråkigt bara att tisdag är enda dagen i veckan då båten INTE går på morgonen. Irriterande men inget att göra åt.

Nu ska ungarna skrubbas och sen i säng. Tjingeling Pling!

1 kommentar:

  1. Nej gör den inte :D haha ja det är lagen om all djävlighet har den kommit till dig med :D!

    Men då får ja mysa med dig en hel natt till gussi gussi du får plats mellan mig å emil :D!!
    PUSS!!
    Ps älskar oxå din tallrikshylla tycker du ska våga dig på å måla köket vitt med :D min svärmor gör det just nu
    satan va fräscht de blev :D
    PUSS igen :D

    SvaraRadera