fredag 27 januari 2012

Hemme på öjn igen!


Åååå va jag längtat efter dessa tösabitar....
En fin höstdag då vi hade lövkrig!


Ja då va jag tillbaka där jag hör hemma, hos min familj! Jag har (precis som jag anade) haft härliga dagar i Stockholm tillsammans med Ida. Vi har bland annat shoppat, myst i biomörkret(:)), ätit middag på restaurang och  snackat om allt mellan himmel och jord. Är så skönt att ha en vän som man kan anförtro sig allt till. Längtar redan till nästa gång! Har inga bilder överhuvudtaget att visa för jag tog inga (???). Hade det inte alls i tanken...

Med mindre än en vecka kvar till Lill-Ms första födelsedag har jag en del kvar att göra. Att bullarna är bakta är en stor lättnad eftersom det tar sån tid med all jäsning. Jag hinner tappa baklusten därimellan. Kort tålamod? Ja absolut och det är dessvärre ingen bra kombination med småbarn....

Nu måste jag ta tag i något av allt som bör (ska) göras! Vet bara inte vart jag ska börja.... Är bra sugen på att ta fram penseln och börja måla kökssoffan men det är inte prio ett tyvärr så det får jag snällt vänta med...

Vill ha VÅR nu! För kökssoffan är inte den enda grejen som jag planerar att fixa och trixa med under våren... Jag har lite planer på våra gamla fönster som står och väntar på mig i förrådet. Våren kom och besök mig snart. Helst imorgon!

MysPysFredag kär ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar