måndag 30 januari 2012

Lustjakt!


Jag har gjort något annorlunda men för dem som känner mig väl kanske inte så överraskande. Jag tänker prova på detta och se om det är nått för mig. Passar på nu när jag jobbar nattskift och inte heltid. Blir till att börja med en hobby. Vad har jag då gjort?

Jag har registrerat mig som säljare hos LUSTJAKT, ett företag som säljer sexleksaker. Som säljare anordnar jag så kallade homepartyn, vilket innnebär att du samlar ihop ett gäng kompisar på 7-10 personer. Jag som säljare kommer hem till dig (värdinnan) och visar ett antal produkter och svarar på frågor. Läs gärna mer på hemsidan. Det går även bra att beställa ur katalogen eller via webbsidan. Använder du webbsidan gå då gärna in via min blogg:).  Är du intresserad så hör gärna av dig på min mail; marina.svensson@hotmail.com










1 kommentar:

  1. ÅÅ det är så grymt häftigt!!! jag bokar i påsk! yippii :D tjoho va kul!! å så härligt å höra att du vågar ta steget :D ååå fan va häftigt
    puss

    SvaraRadera