fredag 6 januari 2012

I Hemmets lugna vrå.


Min lilla unge som snart börjar dagis....
Vart tog tiden vägen?



Lugna vrå vet jag inte om jag kan kalla vårt hem. Med två ungar och två hundar så är ljudnivån något högre än vad jag önskat.

Nu är vi iallafall hemma ifrån vår resa. Har haft två toppen veckor med bland annat besök på Bristol Zoo, bad och lek på vattenpark och härligt promenad längs havet. Men det absolut bästa var att se ungarna träffa sina kusiner och fastrar. Helt underbart!

Nu nytt år. Ett år som kommer bli helt annorlunda mot det tidigare eftersom att min föräldrarledighet tar slut om ca fyra veckor och vardagen börjar igen med jobb och dagis och allt annat runt omkring. Föräldrarledigheten gick självklart alldeles för fort och jag hänger inte riktgt med i Lill-Ms utveckling. Men det är så livet är. Samma känsla som när Stor-M var bebis.

Jag välkomnar år 2012 med öppna armar och hoppas på ett händelsefyllt år!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll. Själv ska jag parkera i soffan och bara va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar