lördag 7 januari 2012

Vackra ting från England.

Om jag byter ut bilden i ramen återstår att se,
fin som den är...

Liiite glest med saker kanske eller
stilrent??

För tillfället hänger hjärtat på skåpet
i köket.

En liten sovenir & påminnelse om släktingarna
i England...

Ja tydligen så har jag varit snäll som förtjänade julklappar av tomten för i säcken låg det klappar även till mig. Tomten visade sig vara mina svägerskor som genom bloggen haft koll på vilken stil jag har i hemmet och sen köpt saker därefter. Innnanför omslagspappret låg denna vita slitna och fina ramen och det vackra trähjärtat med Engelskaflaggan inspiration. Passar som handen i handsken i mitt hem!

Det var inte bara barnen som hade roligt med sina släktingar. Jag hade jätte trevligt med mina svägerskor (och alla andra) och passade på att ställa massa nyfikna frågor.... Tråkigt att dem bor så långt bort och vi ses så sällan. Men man ska verkligen vara glad för det man har, och det är jag.

Ikväll är det premiär för Gladiatorerna som jag gillar. När dem sökte folk till programmet så påbörjade jag en ansökan.....åt Herrn, inte åt mig själv. Men det var (enligt mig) sååå många och konstiga frågor så jag gav upp. Hade annars varit kul om han kommit med. Men nu får jag nöja mig med att se på programmet tillsammans med honom istället och när jag tänker efter så är det ganska bra det med....

Imorgon drar vi mot stan och fika med efterlängtade vänner. Härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar