måndag 9 april 2012

Missbruk...

Denna helg har jag verkligen missbrukat socker på alla sätt och vis. Godis, kakor, saft, läsk, bullar i mängder.... Kommer ha abstinens idag. Är jag beroende av nått så måste det vara sötsaker. Som tur är så påverkar det inte min vikt och utseende (förutom att jag får några extra finnar, blä), inte så mycket så andra reagerar iallafall. Men jag är säker jätte fet på insidan. Måste skärpa mig!

Idag ska vi grilla med vänner som går i väntans tider. Barn nummer två skall födas vilken dag som helst och jag tycker att imorgon skulle passa. Så en stark tzatziki till köttet kanske vore en bra ide för att få igång förlossningen. Att ha en nära vän som går i väntans tider är ju sååå spännande. Det bästa med det måste ju vara att jag slipper själva födandet och kan bara mysa bebis. Toppen Toppen!

Önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar