fredag 20 april 2012

Sugen för stunden...





Fina blomstret fick jag som tack för hjälpen på begravningen igår. Jätte snällt och jag är så tacksam över att kunna va till nån hjälp, även om det känns ganska fjuttigt och jag skulle vilja göra mer.

Idag har jag varit och myst två dagar gammal (?) bebis. Sååå underbart så jag blir tokigt sugen på att skaffa många många fler ungar.... tills jag tänker tillbaka på hur jävla ont det gör att klämma ut dem och hur mycket arbete det är med barn. Är nöjd och glad med dem två vi har. Men man vet aldrig...

Nu ikväll blir det fredagsmys med pizza a la ASTUEN och sen popcorn och chips a la Konsum:) kanske lite Lets dance rulla på tvn....

Vad ska ni göra en regning fredagskväll i april?

Tjing Tjing!!

1 kommentar:

  1. Va fina blommor! Du är så fin förstår att du va ett skönt och mysigt stöd!

    Mysigt å känna lite nytt liv dagen efter något så hjärt skärande. Lukta lite på nytt liv.

    Hoppas ni har en bra dag idag! puss

    SvaraRadera