söndag 8 april 2012

Vit Påsk!





Så här blev resultatet av renoveringen av toaletten på nedervåningen. Sån jätte förändring det blev. Så fint, vitt och fräscht. Loooovely!

Vitt i badrummet och tyvärr vitt ute på backen. Va trååååkigt! Förra Påsken satt vi ute och fikade i solen. Lill-M var bara ca två månader gammal och Ida var här och träffade henne för första gången. Hur mysigt som helst. Idag kommer Ida förbi en sväng och det ska bli såååå roligt att ses. Allt för längesen och allt för sällan. Men nu så.

Igår hade vi mina föräldrar här på Påskmiddag medans mina tonårssyskon var ute och dansade och partajade. Känner mig inte ett dugg gammal:). Mysigt hade vi och ungarna som inte varit på sitt bästa humör under dagen sken som små solar i famnen på sin mumma och moffa.

Förutom att umgås med min 08-vän så betar jag av tvättberget som samlat på sig under dagarna jag jobbat.... Roligt roligt, alltid lika roligt....

Positivt idag är att solen lyser och det droppar från taket. Så förhoppningsvis är backen snart bar igen och grön istället för vit.... Jippi!!

Glad Påsk på er!











1 kommentar: