tisdag 24 maj 2011

Bulle i ugnen....






Inte bara en bulle utan närmare 60st skulle jag tro:) Bra att ha i frysen under sommaren....tror dock inte att det kommer räcka i så många veckor.... Ja det är vad jag har pysslat med under förmiddagen, jag och Lill-M. Stor-M är på dagis utan blöja, toaträningen går utmärkt än så länge....bättre än med min egna träning. Hoppade matchen igår eftersom jag hade sån fruktansvärd huvudvärk (anledningen: dåligt intag av vatten + stort intag av kaffe= dehydrering). Så en löptur i skogen är min plan för kvällen (om det inte regnar).

Ett hav av Liljekonvaljer mötes vi av vid helgens promenad....sååå vackra och med en härligt frisk doft (säger jag som tål det mesta bortsett från solen). Dem står nu i en konservburk på köksbordet. "Man tager vad man haver" och vaser haver jag inte många av så en konservburk blev det, inte va det mitt eget påhitt heller utan kika här och se vems ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com.


Nu närmar sig klockan Hämta-Stor-M, några bullar får åka med för vi skall leta upp Herrn i huset och ta en fika med honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar