söndag 8 maj 2011

Söndag är lika med slappar dag...






och nog har vi slappat alltid, inte gjort mycket annat än fikat och myst med mina föräldrar och lillasyster. Tanken var att vi skulle åka hem och få lite saker gjorda här hemma men jag har verkligen ingen lust med nått tråk-måste-göras-grejer, dessutom så sover Lill-M gott i soffan (vill ju inte störa hennes skönhetssömn). Planen blir att istället umgås med Stor-M, rita eller leka med lera?? Hon har lite svårt att bestämma sig....

Bilderna jag bjuder på idag (och som ni måste lägga huvudet på sne för att se) är ett Japanskt Körsbärsträd som jag fick av mina goa arbetskollegor när jag gick hem på föräldrarledigt första gången med Stor-M. Rosa fina blommar har trädet när det väl blommar, har inte varit med om nån blommning än, trots rikligt med knoppar:(

Adjö för denna gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar