söndag 15 maj 2011

Risk för läckage....



Några kvistar från vårt äppelträd som växer bakom hönshuset....





sitter i en vas på bordet i hallen. Välkomnande och fiiint!!


Jag är fortsatt seg idag... sviterna efter allt festande i helgen (knappast, men latusmaskus lider jag av idag). Grillat lamm i all ära men nu så här efter tre dagars ätande så börjar jag faktisk tröttna... Imorgon blir det definitivt nått annat på menyn, oavsett vad Herrn i huset har att säga.

Lill-M 3 månader har börjat få en tand, inte ett sånt där sött litet risgryn utan här snackar vi hörntand. Aj aj säger jag och tänker på min stackar lilla (läs långa) byst som ska attackeras av dessa huggtänder ett par månader till (där av rubriken)....  men va gör man inte för sina loved ones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar