torsdag 26 maj 2011

Gonom mina ögon...






 Dessa bilder (exklusive sista, den visar vad min familj såg) representerar vad jag såg med mina ögon igår eftermiddag efter att jag äntligen (läs på tiden) satt på mig jogginskorna och tagit ett varv i skogen. Att det kan va sååå jobbigt att släpa runt med sin egen kropp men även sååå skönt efteråt.... Då känns det att man lever!! Min egen kropp va inte det enda jag släpade runt på, hade med mig hunden som halvvägs hade gjort av med sin energi och blev helt slut...höll på att snubbla på honom några gånger...

Idag ska jag ut och förbereda mina "planteringslådor" för imorgon ska jag jag ta mig till Handelsträdgården för att införskaffa mig lite grönsaker....

Solen skiner och himmlen är oskyldigt blå, va ska ni hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar