söndag 22 maj 2011

Söndag men ändå inget Kyrkbesök....






Vi var bjudna på dop idag på Fårö, jätte kul att vi blev bjudna men vi åkte aldrig....Herrn i huset arbetar och jag orkar/klarar inte av/vill inte/ åka själv med två barn. Det är "jobbigare" (eller hur jag nu ska uttrycka mig) än vad jag trodde att det skulle bli att vara tvåbarnsförälder. Stor-M är inne i en väldigt trotsig period (ja jag vet att det tillhör) som är oerhört psykiskt påfrestande. Även om vi bara har en dag hemma (som idag) så är jag helt slut när kvällen kommer. Som tur är så sover Lill-M bra om nätterna så att jag kan ta igen mig då...

Kajpsoppan med scones till blev lyckad. Kan tänka mig att slänga i lite potatis nästa gång för att göra den mer "matig". Soppan som blev över åt vi kall idag. Gick utmärkt det med!! Eftermiddagsfikat i solen blev äppel/rabarber Paj med vaniljsås, Mumsigt det med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar