tisdag 17 maj 2011

En förlust har nog aldrig känts så okej!!







Vi förlorade matchen (kanske inte så oväntat), vi förlorade stooort. MEN jag hade såååå roligt!! Det va roligt att få träffa ett gäng trevliga brudar som vill precis som jag spela fotboll bara för att få röra på oss och ha roligt tillsammans!! Så att vi förlorade igår och säkerligen kommer att förlora de flesta (om inte alla) matcher så hade vi riktigt roligt!!

Mindre roligt va att kliva upp ur sängen när benen väger bly och smärtan i ljumskarna påminner om smärtan när man nyligen har fött barn....AJ AJ!! om det är så här träningsvärken känns idag hur kommer det då kännas imorgom?? man brukar ju säga att träningsvärken är som värst dag två.....och vi har även nästa match då, Oh shit!! Ja ja vad gör det då, det är ju ett tecken på att det finns muskler, (även om dem är väldigt små), kanske finns chansen att jag vågar visa mig i bikini i år. Den som lever få se....

Mina super fina och otroligt goda att dricka ur Muggar har jag köpt på La Vie....

1 kommentar:

  1. älskar dina muggar!!! å din blogg!! fan va du är bra!! så stolt så ja får gåshud å vill grina :D
    /i

    SvaraRadera