onsdag 18 maj 2011

Lamm-promenad!









Jag och tjejerna tog en kvällspromenad igår för att förhoppningsvis få se några lammungar.... och det fick vi, även om dem inte va så jätte små längre så tror jag att Stor-M uppskattade det. Lill-M såg även hon nöjd ut där hon låg sovandes i sin vagn nybytt och nyammad, hon har det bra hon:). På väg hem igen höll Stor-M hårt i hundkopplet samtidigt som hon upprepade om och om igen "ta det lungt Zero". Livet är bra härligt!!

Ikväll är det dags att knyta fotbollsskorna igen, jag tänker både värma upp innan och stretcha efter för att förhoppningsvis slippa samma smärtsamma träningsvärk.....

1 kommentar:

  1. Åå vilken underbar mamma du är börjar nästan gråta va fint!! Så ser ja mig molly framför mig hur hon säger åt zero :D hahaa!

    Kul att du kommit igång med 2 hobbysar ja måste nog jag med :D sommarn är jo här urs

    Massor av kramar Ida

    SvaraRadera