måndag 16 maj 2011

Gult är fult??





Det tycker verkligen inte jag, inte när det gäller det gula som finns att hitta i naturen iallafall.... Ser fräscht ut i mina ögon!! Är lyckligt lottad som har en så bevuxen trädgård med massor av blommor och träd. En stor fördel med att köpa ett "gammalt" hus istället för att bygga.... nackdelen då, ja att det ska skötas om! Att räfsa löv och klippa gräs på en tomt som är ca 3000(ljuger jag nu??) kvadratmeter är en nackdel med att ha tomt... Vi prioriterar att klippa gräset, löven får ligga kvar på backen under höst/vinter. Dem försvinner ju ändå när gräsklipparen dundrar över dem:).

Ikväll smäller det!! Det är premiär för årets första Korp-match, jag har idag förberett mig med två korv med bröd och tre koppar kaffe på Avslutningen av Öppnaförskolan!! Hinner säkert stoppa i mig mer nyttigheter innan startsignalen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar