fredag 20 maj 2011

FredagsMys!

Vi åt Pizza, från Astuen...


busade.....

och....

BUSADE!!

Lite Popcorne slank ner också....

med Dipp!! Mums!!

Lill-M fick va med på ett hörn....Både jag och Stor-M längtar tills
hon kan vara mer delaktig vid vårt FredagsMys!!

Veckorna rusar förbi och det är redan fredag. Jag brukar alltid längta efter fredagar (som de flesta säkert gör) för det är på fredagskvällen som helgen börjar eller hur??!.....
Nu förtiden så längtar jag inte lika mycket eftersom herrn i huset arbetar helg det innebär istället att han är ledig i veckorna.... (hm ledig och ledig det KAN diskuteras) men så är det när man har valt att leva med en karl som trivs (läs älskar) sitt jobb... Ett val jag inte ångrar!

Iallafall så jobbar han inte ikväll, jippi!! Men då är han inte hemma istället...haha. Jaja jag och tjejerna har haft FredagsMys på egenhand och det funkar ju utmärkt det med!! Dessutom så är Stor-M en mycket trevligare popcorne-chips & dipp ätare än Herrn, så närpopcorneskålen ekar tom så är jag inte den enda boven...inte den här kvällen iallafall.

Imorgon ska jag pröva mig på att koka kaipsoppa med både recept och kaip från Lillsyrran Anna, tack! Härligt när andra kan komma med lite inspiration....men innan det är dags för en ny dag så är frågan om jag ska orka sitta uppe och invänta herrn som kommer med nattbåten eller om jag ska passa på att sova nu när båda ungarna sover och jag har en dubbelsäng för mig själv....???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar