söndag 12 juni 2011

Blixter & Dunder!







Inatt har vi sovit som packade sillar i våran säng hela familjen, anledningen: BLIXTER & DUNDER! Jag var antagligen den som va mest rädd för resterande familjemedlemmar sov lungt och skönt men icke jag. Jag låg och funderade på mina föräldrar som tillbringar helgen vid vår sommarsruga som ligger på en liten ö.... tänka om blixten tar i stugan eller nått ännu värre?? Tänkte på Lill-Sis E som firade födelsedagen i en badbalja nere vid sundet, tänk om... Många tankar snurrade i huvudet så jag har inte fått mycket sömn inatt och det känns. 

Att det regnande gör mig ingenting, det behövdes verkligen. Så nu är alla bönder glada och jag med för nu kanske jordgubbarna hinner komma till Midsommar (att förlita sig på min vattning går inte, jag glömmer så lätt).

I fredags låg detta fina namnhalsband i min postlåda. Heltklart prisvärt, snabb leverens och såååå fiiiint, I love och det är köpt på www.zweets.se.

Nu hoppas jag på att solen tittar fram snart igen.... regn om nätterna (utan blixter & dunder) och sol på dagarna, kan väl inte va för mycket begärt:)

1 kommentar:

  1. Jätte Jätte fint!! Men snyggast ändå att ha två namn ;D Måste nog ha ett själv, och en earcuff dom verkar så coola :D
    Puss coolisar

    SvaraRadera