fredag 3 juni 2011









Vilket underbart härligt väder vi har (vågar man nämna att det är liiite för varmt för min smak). Bättre väder nu än för två månader sen när backen var täckt av snö istället för grönt mjukt gräs.... När vädret är så här så vill man ju gärna vara ute men med en liten på fyra månader så är det inte så lätt. Det är ju sååå varmt även i skuggan och där vill ju jag inte sitta heller. Jag vill sitta i solen!! Så jag löste det så att barnen fick sitta i skuggan och jag (insmord i ett tjockt lager av sollotion för barn 50+) i solen. Den perfekta lösningen och barnen verkade nöjda, för stunden iallafall. På vår promenad plockade vi en stor bukett med liljekonvaljer som sprider en härlig doft i hela huset!!

Apropå doftande blommor så har Herrn i huset varit förkyld under en lång tid nu. Nyser och hostar om vart annat.... Det får INTE var ALLERGI. Hur ska vi lösa detta i så fall??? Första steget är att köpa Clarityn på Apoteket om det inte fungerar (hemska tanke) så måste jag välja mellan blommor och honom, svårt val:)

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar