måndag 6 juni 2011

Härlig Helg I Härligt Sommarväder!!




Vi har verkligen haft fullt upp i helgen!! Fullt upp med Grillning, bad, dop, mer grillning och mer bad. Stor-M har gjort premiärdopp i både poolen och i havet medans jag (badkruka nr 1...eller nr 2 efter herrn i huset) suttit vid poolkanten och på stranden och "ammat" (att amma är inte bara bra för Lill-M utan mamma kan även använda amningen som undanflykt mot saker jag tycker mindre om). Helgen har alltså innehållt allt som tillhör sommaren och det bästa är ju att det precis har börjat och vi har många många sådana tillfällen kvar att avnjuta. Kanske till och med att jag kommer ta mig ett dopp, mindre troligt men för Stor-Ms skull då!! Härligt med ny vecka som dessutom börjar med helg:) Vi har firat Nationaldagen med Lill-sis och svåger ute i solen med en massa ätbart, mums (tror dock inte att nån utav oss hade en tanke på att det är nationaldagen:))

Match ikväll och som vanligt har jag laddat med massa sötsaker (är jag beroende eller bara svag för detta ämne??), ska iallafall se till att hälla i mig en massa vatten innan avspark...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar