torsdag 2 juni 2011

Så äntligen kom jag i väg...








Nu har jag äntligen varit vid Röcklingers trädgårdshandel och shoppat loss på en massa fina blommor och två helt underbara krukor....Mina kära barn (genom herrn) gav mig ett presentkort där i morsdag present. Alldeles perfekt!! Så igårkväll planterade jag och försökte få det lite hemtrevligt på altanen på baksidan och bilderna visar resultatet:).... Lite mysigare iallafall.

Dagen har spenderats i goda vänners sällskap. Är så glad att den vänskapen har hållt i alla år även om vi inte ses så ofta så finns dem alltid där och det är alltid lika trevligt när vi väl ses!!

 Mindre roligt va att Stor-M klämde sitt finger i en dörr, men som den tuffa tjej hon är gick det fort över och när hon vaknat efter sin "ledsen/tyck synd om mig/ middagslur" så mindes hon inte vilket finger hon haft ont i:) Nu väntar vi på att herrn ska komma hem och tända grillen för vi är jätte hungriga (som alltid).

1 kommentar:

  1. Va gulligt att du fick presentkort på röcklinger :D hahaa ser så sjukt fint ut på din altan, blir nog å kopiera lite med din zink back här hemma :D

    Va lik stora M är DIG!! på din bild när hon dricker ramlösa :D skit söt!

    Jag har oxå pelagonier men ja måste nog låna en bok om dom riktiga tant blommor :D haha du å ja...
    puss på er!

    SvaraRadera