torsdag 16 juni 2011

Minnet sviker mig!




Visst jag närmar mig trettio år, men det är väl alldeles för tidigt för minnet att svika mig?? Jag har alltid varit lite förvirrad och tankspridd MEN nu är det illa...det värsta är när jag inte kommer ihåg vart jag lagt saker som t.ex nycklar och plånbok. Dessutom händer det alltid när jag är stressad och inte har tid med att tappa bort saker.... När jag varit och hälsat på hemma hos nån annan så glömmer jag alltid kvar nått....kan va i princip allt ifrån tuttskydd till hela skötväskan. Har iallafall aldrig glömt ungarna... Det skulle iallafall vara omöjligt för dem är såååå högljuda just nu!! Lill-M har tagit efter Stor-Ms förmåga att skrika med hög gäll röst. Inte för att dem är missnöjda eller så utan bara för att dem kan!!

För dagen har vi ingen plan....maginfluensan sprider sig som en löpeld så sällskap finns det inte gott om. Kanske blir att plocka mer smultron som vi gjorde under vår promenad igår....Ja för jordgubbarna verkar föredra grön nyans detta år:(

1 kommentar:

  1. Haha det är jo det som är din charm :D!! Vem skrattar inte gott om man skulle se att du glömde nått efter fikan :D hahaa

    Men visst den där ammnings bubblan kommer man aldrig ur :D

    SvaraRadera