torsdag 30 juni 2011

Botten är nådd!





Ett vanligt problem i våran familj är vad vi ska äta till middag. Jag står för matlagningen, jag är ingen höjdare på det och inspirationen är i botten....Vid dessa tillfällen går jag in på ICAs hemsida och kollar på deras "Billiga Vecka" Meny. Det gjorde jag idag och denna fiskrätt dök upp, Kolja med spenat och purjolök (http://www.ica.se/Recept/kolja-med-spenat-och-purjolok-713807/ ). Jag bytte dock ut Koljan mot Torsk..... Smakade gott och både stora och små åt med god aptit.

1 kommentar:

  1. Ha tänk att vi är rätt lika du å jag, igår brände jag maten och just för att jag sätter allt i ugnen och glömmer bort det, älskar oxå billiga veckan just att slippa kasta allt som man annars köper för att det ser gott ut just när man är i afären som man sen kstar bara för man inte min vad man skulle ha det till.
    Nej urs!

    SvaraRadera