lördag 3 mars 2012

Årets första poolhäng!


Vi trotsade blåsten och tog med oss picnickorgen ut till poolen och fikade igår. Blev dock inget dopp men känner mig posititv till att det inte dröjer allt för länge tills dess.

Lill-M sov ute i vagnen i tre timmar! Jag passade då på att städa upp lite på gården och kolla efter vårtecken. Herrn grävde dränering och Stor-M passade på att äta glass "i smyg" medans vi andra var ute...

På kvällen kom våra nya grannar på middag!  Grannar och grannar men när man bor på landsbygden så är ju nästan alla grannar.... Dem är lärbrobor nu iallafall. Riktigt roligt!

Helgen tänkte vi spendera med mina föräldrar eftersom som dem nästa helg åker till varmare breddgrader för att fira mammas årsdag. Kul för dem, mindre roligt för oss... Dem är ju vårt mål på helgerna när Herrn jobbar. Nåväl vi har fler att umgås med, som tex våra nya grannar.

Fick tips av IDA att spola bort torsdagen och den trotsigaste dagen hittils. Jag gör slag i saken och raderar den dagen ur mitt minne.

Trevlig Helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar