lördag 10 mars 2012

Trevlig resa!

I nästa vecka blir min mamma tant (enligt Stor-M), hon fyller 50 år och flyr landet. Väldigt ovanligt för att vara min mor och far. Dem är så hemmakära. Men nu är det dags. Det är Kanarieöarna som är målet. Hoppas verkligen att dem får en underbar vecka med sol, bad, värme, kärlek, firande, delfiner, god mat och dryck. Men jag hoppas framförallt att dem får en rolig vecka tillsammans!

Igår var tanken att jag och Stor-M skulle ha en mysig förmiddag på stan tillsammans. Planen vara att Lill-M skulle vara hos Lill-Sis E så länge. Men icke. Hon skrek från och vi lämnade henne. En timme hann vi umgås jag och Stor-M innan vi fick åka tillbaka till Lill-M som lagom somnat.....Grrrr. Ja ja livet blir inte alltid som planerat och man får ta tillfället i akt som småbarnsförälder.

Ikväll ska jag och tjejerna på "Pajfest". Innan dess ska en paj göras men utan margarin eller smör är det ju ganska svårt.... och vi som just kom ifrån affären. Grrrr..... Det ordnar sig. Små problem. Ska iallafall bli himmla trevligt att umgås lite med ett gäng glada Norrbor.

Så inget Melodifestival för oss och de andra ca 120 personerna som anmält sig till festen! Men vi ska dansa och sjunga till DEAL istället. Jippi!

Trevlig Lördag önskar jag er!

/Marina- som ska svänga mina lurviga tillsammans med mina underbara döttrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar