måndag 19 mars 2012

Ny vecka!

Börjar denna vecka med en försenad 1års kontroll av Lill-M. Att det blev så sent är helt och hållet mitt eget fel. Var så säker på vilken dag vi skulle dit men oj så fel jag hade. Ja ja nu ska hon iallfall få sin vaccination som är viktigast. Att hon växer som hon ska är jag inte ett dugg orolig över.

I eftermiddag jobbar både jag och Herrn så ungarna får busa med moster E. Helt ok för dem. Att Lill-Sis E är arbetslös är ju tråkigt för henne förstås men väldigt bra för oss! Vår egen Nanny, dock med väldigt dåååååligt betalt. Stackare! Vi är iallfall så oerhört tacksamma att hon ställer upp och gör vårt liv enklare och mitt samvete lättare. Tack älskade du!

Nu leta efter vaccinationskortet som ALLTID är borta när det ska fyllas i. Varför?!

/Marina- Redo för en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar