onsdag 28 mars 2012

En smygtitt...

Inte det kaklet vi tänkt oss från början. Men väl på plats så är jag
helnöjd! Fler bilder kommer inom kort. Så håll utkik!

Taket och listerna är nu målde x3. På fredag kommer hantverkaren och gör det sista. Så i helgen kommer jag förhoppningsvis att kunna pimpa rummet så det blir hemtrevligt, mysigt och bekvämt att uträtta sina behov där. Jippi!

Nu när detta projektet snart är klart så är det bara att fortsätta med nästa. Finnas alltid saker att göra och när våren kommer så får jag en massa ideer till trädgården som jag vill förverkliga. Får se hur det går med det. Man kan ju inte få allt här i livet.... eller?!

Nu ska jag ut i solen en sväng och få lite färg i fejjan innan jag beger mig till Lassis för ett kvällspass.


Hoppas solen lyser på er med idag!

1 kommentar:

  1. ÅÅ va fint!! längtar som bara den åååå måste bara provsitta när jag kommer nästa vecka :D hihii

    SvaraRadera