torsdag 8 mars 2012

Im Back....

När jag jobbar om nätterna och sover om dagarna så är det svårt att hinna med och blogga. Så när jag "försvinner" några dagar i sträck så vet ni vad jag gör....zzzzzzzzzzzz.

På lördag blir det "Sockenfest" som ett firande över att uppslutningen blev så stor vid fackeltågen isamband med förslaget om nedläggning av Fårösundshögstadium. Ska bli trevligt! Så tills dess ska jag göra en paj som en del i buffen. Förslag?

Angående mitt försök till att anordna Homepartyn så är intresset väääääldigt svalt. Tråkigt tycker jag. Tror att folk tar det på för stort allvar och inte ser det som en kul grej. Så som det ser ut nu så blir det inget av. För tillfället.

Tänkte ta mig ut i blåsten och gå till nya grannen på en kaffe, blev aldrig av i helgen. Härligt att kunna gå till en vän och inte behöva ta bilen varje gång. Bra för miljön och bra för min kropp som inte alls är redo för nån beach 2012....

/Marina- Kakmonstret.

1 kommentar:

  1. Å va härligt å ha en nära granne va mysigt ni kommer ha de till sommaren när ni känner doften av grillat hos grannen :)

    SvaraRadera