söndag 4 mars 2012

Mumma&MoffaMys!


Mina föräldrar har nyligen planterat nya buskar i trädgården. Igår upptäckte vi att det växte både mandariner och russinpaket i dem, konstigt va?!

Jag fick inte med mig Stor-M därifrån, hon skulle äta chips och sova i moffas säng. Så imorse vaknade jag och Lill-M inte förän kvart i tio! Har inte inte sovit så gott och lääääänge sen...... Unga tonåren kanske?! Men skönt och välbehövligt eftersom jag jobbar inatt och de två därefter.

Nu ska vi göra oss i ordning för lunch på sund hos min farmor. Tänkte kanske svänga förbi våra nya grannar och se hur det går för dem.

Önskar er en mysig söndag och hoppas att ni njuter av vädret Det ryktas om snö i nästa vecka men som sagt det är bara rykten och vi vet väl alla hur sanna dessa brukar vara.

/Marina utvilad och på topp!

1 kommentar:

  1. de va inge dåliga russinpaket! Bra jord där uppe på änget? Jobb och Jobb betyder att de inte blir något lek imorgon då med andra ord! Hör av dig när du har vaknat och är människa igen :)

    SvaraRadera