söndag 11 mars 2012

Glada ungar = Glad morsa!

En mycket mysig och trevlig kväll hade jag ihop med mina döttrar och ett helt gäng glada Norrbor. Barnen hade massa ungar att leka med och jag en massa vuxna att umgås med. Vi åt, vi drack och vi dansade. Inte ofta jag dansar bland folk helt opåverkad av någon alkoholhaltig dryck men igår gjorde jag det och dessutom till DEAL.

Det var riktigt roligt att sitta och titta på hur mina ungar agerar och reagerar på olika saker bland så mycket kända och okända människor. Lill-M var inte ett dugg blyg. Knatade omkring och sträkte upp armarna åt folk hon gärna ville upp till, åt från golvet (bläää) och var glad hela kvällen. Stor-M kom igång efter en stund. Är lite trög i starten men när hon kom igång hittade hon snabbt kompisar som hon sen inte ville skiljas ifrån. Hon tryckte på alarmknappen på toan och blev livrädd, skrek men lugnande ner sig och var även hon glad i stort sätt hela kvällen. Slutresultat: Fem M av fem möjliga!

Nu ska vi snart bege oss till Stor-Ms gympa. Hon har lovat att lyssna och göra som fröken gör..... Hmm får se hur det går...

Hoppas ni har söndags slapp så här dagen efter Melodifestivalen! Vann rätt låt?

/Marina- glad och lycklig morsa.

1 kommentar:

  1. Å va kul!! va roligt att dom arragera nått sånt! lite som när man va liten :D

    SvaraRadera