onsdag 14 mars 2012

Tand-spa!



Nu äntligen har jag tagit mod till mig och varit hos tandläkaren. Åtta år sen sist. Så det va väl på tiden för mina tänder att bli lite ompysslade. Tänk va dem har jobbat under dessa år.
Det bästa va att jag inte behöver komma tillbaka. Inte för än nästa gång jag anser att jag behöver det. Ska inte dröja lika länge dock. Glatt överraskad var jag över vad jag fick betala också. Trodde att vi skulle få leva på nudlar de nästkommande månaderna och funderade till och med på springnota:). Men det kostade inte mycket mer än ett läkarbesök. Jippi!

Imorgon fyller min underbara och älskade mor 50 år! Det firar hon med att gå på delfinsafari och jag är sååååå avundsjuk! En dag ska jag också... en dag.

Ledig i några dagar framöver så här ska det njuuutas av våren som meteorologerna lovat. Vi börjar på Fårö och ser vart vi tar vägen sen.

Påsken närmar sig. En påsklilja får agera dekoration på köksbordet fram tills dess. Riset måste snart plockas in för att hinna slå ut. Och i påsk kommer härliga IDA med familj till ön. Jag hoppas (och vet) att hon ska sprida lite energi med sitt härliga skratt och att vi kan ta en kaffe i solen och snacka skit. Längtar!

Nu sängen och sooooova efter tre vakna nätter på jobbet. Loooovely!

/Marina- Lagom mör i kropp och själ....







1 kommentar:

  1. Det låter bra med tänderna ja har inte heller haft hål på mina snart 30år det är så jäkla grymmt!! måste oxå gå, ta bort en visdomst,
    konstigt att många dagar är lika just för på facebook idag har flera pratat om sina tänder en tand dag kan man säga.
    Såg dom hade påsk must i ica aaa längtar till å ta en glasflaska ur backen iskall å klunka :D
    tack för mysig pratstund

    SvaraRadera