torsdag 27 oktober 2011

Dröm, Minns, Lev....

Väggordet som vi möts av varje morgonen när
vi går ner för trappen till nedervåningen...

Nått jag försöker eftersträva...

Provbakade Citronrutor  igår som jag tänkte bjuda på när Stor-M fyller år. Dem blev inte som jag hade föreställt mig, men ändå helt ok (kan inte bli annat än gott när vit choklad är en av ingridienserna). Mina provsmakare blev Therese och Jennifer med barn och dem verkade gilla kakan. Dem sa inget annat iallafall:).

Idag har vi inget inplanerat mer än ett fika besök som just åkte. Så jag ska nog pyssla på övervåningen. Målningen är färdig, nu ska det bara inredas lite. Väggordet som jag beställt Här är på plats. Nu ska bland annat fotografierna upp på den tänkta tavelväggen..... Fortsättning följer.

Men idag får ni en tjuvkik på väggordet....

2 kommentarer:

  1. Ja efter den 3:e kakan borde du förstått att dom var goda :)

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättefint sissy :) Jag är så avis på dig som har ett eget hus att få göra fint!! Jag vill också! :D

    SvaraRadera