tisdag 4 oktober 2011

Lööööv(e)

Löven är så vackra just nu....


Några fick följa med oss hem...




Veckan började med en träff med andra mammor och deras barn, lika trevligt som alltid. Men sen då, resten av dagen? Vi hade såååå otroligt tråkigt..... Så jag möblerade om i vardagsrummet...och möblerade tillbaka igen idag.... Kvadratmetrarna är inte så många så det finns inte så många olika sätt att möblera på. Min dröm om att få ha ett matsalsrum prövade jag att förverkliga genom att trycka in köksbordet i vardagsrummet...Soffan hamnade då en bra bit närmare tv:n och eftersom att Herrn promt måste ha en tv i storlek XXXXXL (ingen koll på vilken tum) så kommer detta inte fungera i längden, bilden blir inte riktigt ok. Bara att släpa tllbaka sakerna till sin ursprungliga plats...med undantag för skänken som är flyttad tre meter till höger....Lite förändring iallafall.

Att få reda på att man ska bli mamma är en obeskrivlig känsla, att få reda på att man ska bli moster är även det en obeskrivlig känsla. Är så glad för Lillsis-A skull.... och för min egen skull, moster Marina, låter rätt bra va?!

2 kommentarer:

  1. Åh ska Anna bli mamma!? Vad glad jag blir! Samma år som jag :) Super roligt! Hälsa henne så jätte mycket från mig!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. E gud va häftigt
    du får gratta henne!

    Visst är löven fina åå jag njuter som du jag hann inte fota mitt fina träd bara det ska vi städa upp i helgen på gårdsdagen :D.
    uuuu.. inte snö bara
    jag har varit så pratsugen men ja kommer köra på till helgen kanske ja ringer då :D puss

    SvaraRadera