fredag 21 oktober 2011

Plötsligt händer det!!

Det är ju gott med mat!
Plötsligt så gapar hon, sväljer och ser nöjd ut! Vad hände? Så som jag har kämpat för att hon ska få upp ögonen för fast föda. Prövat köpt mat på burk och kokat egen men det enda hon velat ha är bröstet.... Jag försökte antagligen för mycket och stressade henne. Min tanke var att trappa ner på amningen men istället så slutade vi tvärt och är nu inne på tredje dygnet utan att amma. Det känns kan jag lova (både fysiskt och psykiskt)! Känns som att brösten kommer att explodera och jag har ingenstans att göra av dem (ingen passande BH och dem är för spännda för att kasta upp på ryggen). Det känns även i mitt mamma hjärta eftersom att det troligen var sista gången jag ammade, är nöjd med två barn.

Äntligen färdig med målning av trapphuset/hallen på övervåningen. Vill ha ett väggord där uppe så det skall jag på jakt efter nu...

1 kommentar:

  1. Gull unge va fin hon är!! kul att det går bra
    tänker på berit och britta som blivit lite tjocka :D snart blir dom platta och fina :D

    Du får komma upp nästa helg och gå på mässa med mig :D puss

    SvaraRadera