tisdag 25 oktober 2011

Tillbaka till verkligheten!



Jag är tillbaka på banan igen efter helgens bravader. Härligt!

Idag upptäckte jag att min vita lilla orkidè (en välkommen-till-världen-gåva när Lill-M anlände av mina kära arbetskamrater) har börjat blomma på nytt. Kanske inte en världs nyhet men jag har aldrig tidigare lyckats få en orkide att blomma om. Dem har alltid hunnit dö ut innan. Men nu är den på gång. Lovley!

Appropå arbetskamrater så ska jag jobba några pass i november. Ska bli kul men nervöst, elva månader sen sist. Den årliga ljusstöpningen (med jobbet) inför julen närmar sig också. En trevlig kväll med massa snack, snacks och stearin spill är nått jag ser framemot.

Men just nu ser jag framemot veckans avsnitt av Desperate Housewives.... som visst redan har börjat. Tack och lov för tillbakaspolning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar