måndag 10 oktober 2011

Ny vecka!



Lill-M spanar in en anka på rymmen....

Ett av dagens nöjen är att ge hönsen och ankorna mat.
Den vita ankan och Stor-M har blivit riktiga kompisar...


Då var det ny vecka igen och en hel vecka har passerat... känns som att det va igår som jag och Stor-M va på cykelutflykt men det är en hel vecka sen... Hjälp! Hänger inte med alls....

Mitt humör är bättre, efter en mysig kväll hos mor och far med övernattning var humöret på topp igen. Äntligen så har gympan på sund börjat igen! Det var riktigt skönt att få röra på mig!  Nu när det är igång hoppas att det ska ge mig mer energi så jag är en gladare mamma framöver och inte en sur en som jag dessvärre var förra veckan. Stackars ungar!

Hade en bra avslutning på veckan som vi tillbringade utomhus hos hönsen som behövde ny halm... har tappat räkningen på hur många kycklingar det har blivit i år, det kommer bara fler och fler. Jätte mysigt! Därefter drog vi till stan och myste hos Lill-sis E. Hoppas att mina ungar får samma relation till varandra som jag och E, syskon men även riktigt bra kompisar....

Nu inväntar jag träningsvärken samtidigt som jag tar en banan till mitt kvällskaffe. Duktiga jag!

Hoppas ni får en lika bra början på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar