söndag 23 oktober 2011

Soff- Söndag


Party pingla? Knappast... Här på fest förra sommaren
och då nykter. Fungerar alldeles utmärkt!

Att jag inte dricker alkohol så ofta beror inte bara på graviditet och amning har jag kommit underfund med en dag som denna. Dagen efter fest. Kände mig som tonåring igen när jag i morse vaknade hemma hos mina föräldrar med en fruktansvärd huvudvärk och illamående. Ja jag hade drabbats av bakfyllan. Det som dock skiljer sig mot tidigare bakfyllor är att jag har två barn att ta hand om (med stor hjälp av mor och far som tur var). Barn och bakfylla går INTE ihop. Så nu dröjer det läääänge (om det ens händer igen) tills jag gör om detta. Om man bortser från festens biverkning så hade jag en galet rolig kväll!

Så kvällen består av soffhäng och mys med familjen...

2 kommentarer:

  1. Haha vilken bild :D!! Å just det va kul att det va skoj!!
    då parta du lite åt mig med ;D
    jobbigast är bussen hem till sund
    fick du gå en bit då med till dina päron?
    å jag förstår dig så med bakfyllan allt som snurrar skall snurra tillbaka uuuu
    Va det några skoj människor där igår?
    nått kul som hände du får mejla på facean
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack för en galen kväll :) Men som sagt de kommer nog dröja tills nästa ;)
    Ses på onsdag..Åhh du jag halsade i mig allt ditt vatten som stod så lockande i köket igår morse! SORRY! Men vin slatten står i kylen något du vill ha? Jag är faktiskt inte så jätte sugen! :)

    SvaraRadera