torsdag 6 oktober 2011

Idag är jag antisocial, uttråkad, sur och allmänt vissen, tur att dessa dagar är få och att dem snabbt går över... Ingen sladd till kameran så inga bilder, ingen inspiration så ingen rubrik....

Gårdagen var helt klart en bättre dag. Umgicks med Lill-sis E på förmiddagen, bakade bullar och snackade strunt och viktiga saker... men mest strunt. Älskar verkligen dessa stunder... På kvällen mötte vi upp Herrn i stan och åkte tillsammans till familjen Jonsson/Karlsson som bjöd på mat. Som helhet en härlig dag som jag lever på idag när jag känner mig bitter...

Lill-M känner nog av mitt tråkhumör idag för hon har sovit hela förmiddagen.... Så jag har passat på att ta fram färgbyttan och penseln och börjat gör om en lampa som jag snattat av mor och far...
blev dock varken piggare eller gladare av detta...

Nu är Stor-M hemma från dagis, hoppades på att sova middag tillsammans en stund men det vill inte Lill-M så det är bara att ta sig i kragen och försöka va en glad och pigg mamma.... Längtar till kvällen och sängen....

Hoppas ni har en bättre dag än jag, min surpuppa...

1 kommentar:

  1. Gulle då! jag skulle tatt en fika med dig idag!
    mysa med picknick i skogen eller nått

    jag tävlar om 2 britney biljetter och hotellvistelse till dig och barnen så kan liam och jag passa dina barn dom timmarna ni är på konserten
    man kan alltid hoppas :D

    Puss

    SvaraRadera