tisdag 9 augusti 2011

Det tog bara 34 år!






Men nu är dem tillslut Herr & Fru Svensson! kan ni tänka er att mina älskade föräldrar "fick för sig" att gifta sig efter alla år tillsammans. Dem gjorde det i smyg, bara dem två! Det är kärlek det! Det ger även mig själv lite hopp om att chansen ännu finns för min egen del, att jag kanske tillslut blir gift. Hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det ju....men att vänta 24 år till, nja jag vet inte. Den som väntar på nått gott.....

Vår dag har gott i fikats tecken ( inte mig emot). Först vid Stenungsbageritet med vänner som annars är bosatta i London och gudmor P såklart! sen här hemma med gammal (ja inte åldermässigt men iallafall) arbetskompis..... Trevligt och gott!

Blev så glad nu på kvällskvisten när jag äntligen tog mig ut till brevlådan (att det ska vara så svårt att få in posten, bara för att brevlådan ligger en bit bort och inte ´"med vägen") för där i låg en avi till mig. Jippi! Plötsligt fick jag ork, hoppa in i bilen och gasade mot Konsum. Sprang in......kassörskan informerar mig om att paketet kommer imorgon och pekar på datumstämpeln. Attans! men då har jag ju iallafall nått att se framemot imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar