fredag 5 augusti 2011

Hemma är bäst!




Vilken upplevelse! även om reklamen är något överdramatiserad så
var det riktigt häfftigt! Ett måste om du besöker Kolmården!


Fina tjejer som hade riktigt roligt ihop!



Nu är vi hemma igen efter en mini semester till Kolmården. Vi har haft det hur bra som helst med strålande sol, glada ungar, god mat, trevligt sällskap, fina djur och natur, felvisande GPS (blev en liiiten omväg), fint boende, rolig shopping. Helt enkelt en härlig semester med många fina minnen!

Den nya åkattraktionen Safari var verkligen häftig och alla i sällskapet (även dem höjdrädda, alltså jag) njöt av utsikten och Stor-M fick äntligen se giraffer och då på riktigt nära håll (trodde nästan att vi skulle krocka). MEN det Absolut bästa, som inget kan slå och som jag skulle kunna sen om och om igen är dem helt otroliga, fina, alldeles underbara, duktiga och kloka delfinerna! Jag bara älskar dem! Fällde nästan en tår när deras show började och jag är sååååå avundsjuk på de personer som har fått möjligheten att jobba med dessa djur! Jag har alltid velat och vill fortfarande bli delfinskötare! Undra om ett delfinarium är möjligt att öppna på vår lilla ö!??

Det är ändå skönt att vara hemma igen för hemma är bäst! Mindre roligt med att komma hem är att ta hand om all packning..... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar