lördag 6 augusti 2011

Jag gör ett nytt försök!




För ett tag sen lyckades jag förstöra min älskade termosmugg (som jag skrev ett inlägg om).... Nu gör jag ett nytt försök och har införskaffat mig en ny termosmugg men av annat material (plast istället för porslin) och annat utseende (mina ungar istället för blommor). Den blev sååå fin! Nu bär jag med mig dem överallt (det gör jag ju redan men ändå. Man kan väl aldrig tröttna på dem??) även i kaffekoppen! Muggen köpte jag på Lagerhaus när vi var i väg tidigare i veckan.

 Affärer som Lagerhaus och Ikea hade gjort succe på vår ö, tror ni inte det?! Tur är att det finns så många bra inredningsbutiker på nätet som gör livet lite roligare för oss ö-bor som annars är isolerade från alla fina inredningsbutiker, är ont om dem här. Kan rekomendera http://www.elsashem.se/  som jag hittade idag. Fina saker ifrån bland annat Green Gate och Odd Molly. Slank ner lite saker som vimplar till ungarnas rum.... Det är dessutom rea så skynda skynda!

1 kommentar:

  1. Håller den värmen bra? svara på hallonmelon@live.se

    SvaraRadera