torsdag 25 augusti 2011

Tortyr!

För att minska känslan av tortyr....


fick en bit Daim intas med en kopp Te...

Det är ren tortyr när IKEA-katalogen har kommit med posten! Sååå mycket fint som jag bara vill ha men som jag bara kan drömma om (jag kan självklart ta båten över till Sverige och hitta ett Ikea men då krävs det lite planering) eftersom att vår kära lilla ö inte har detta magnifika varuhus. Då kan jag förbarma mig över att bo på en ö, men bara då (älskar denna ö och skulle aldrig kunna flytta här ifrån).'

Kan tycka att det borde gå runt för ett litet Ikea med ett litet sortiment här och att dem skulle kunna ha en tjänst där man beställer hem de varorna som inte finns tillgängliga i varuhuset! Kan vara ide att skicka ett mail och iallafall ge ett förslag! Kan va värt ett försök iallafall....

Vi är nu en tonåring fattigare:( Tomt och tråkigt.... Tur vi har två busungar kvar som håller oss igång (har dock ingen energi och mitt tålamod är inte på topp). Kan bli en cykeltur ikväll om regnet håller sig borta (fick en cykel i födelsedagspresent som jag ännu inte använt, om man inte räknar de tvåhundra meterna till postlådan:)




1 kommentar:

  1. Å det är tortyr för mig å se din daim bit fan va gott!! å jag som varit så sjukt godis sugen ikväll gått och rasslat i allt :D haha kanske skulle ätit mat istället.

    Då har ni lite egen tid nu då!
    tur du haft en tonårsveckan med :D!!

    SvaraRadera