fredag 19 augusti 2011

Sultna lirare!

Green gate handduken fungerar utmärkt
som bordduk!

En lite tös kom visst me på bild....

Nu är plommonen mogna så ingen i familjen
kommer va förstppad på ett bra tag:)


Då var Korpenfotbollen igång igen. Vi började storartat med vinna med fem mot noll (dessvärre kan jag inte skryta så mycket....eller inte alls egentligen för våra motståndare lämnade w.o:)). Så vår första tre poängare var lätt förtjänta. I andra matchen fixade vi hem en poäng, helt på egen hand. Vi kämpade på och borde ha vunnit men utan avbytare och från och till med en man kort så fick vi va glada för en oavgjord match....

Härligt att va igång igen och röra lite på mig. Känns skönt! Mindre bra va att vi tog med oss mat från Max hem till våra karlar och barn som hungrit väntade på oss hemma hos Helle och Jimmy. Ja ja nu är jag iallafall på  G..... Hoppas bara att det håller i sig.

Mitt uppdrag i helgen är att underhålla en sextonåring.....Hjälp! Tips tack! Kan inte gärna åka på Kneippbyns familjedag eller hur?  Vill ju inte bli ihågkommen som tönt tanten....

2 kommentarer:

  1. Jag kan alltid backa upp er om ni har dåligt med folk, korpenfotboll låter inte helt fel :)

    SvaraRadera
  2. Stick och spela fotbollsgolf eller frisbee det kan säker Mis vara med på oxå :D

    å rätt så nära ;D

    Va duktig du är blir riktigt stolt å höra skit du är igång!!! gud va skoj med amningstuttar å allt ;D
    jag tänker på dig och hoppas du har en skön sporttopp så dom inte skuttar :D
    Va spännande hoppas å se dig i landslaget snart
    eller leda gympan i fsund :D nya nilla å ingrid
    tror det skulle vara kul å ha dig som tränare!
    Puss

    SvaraRadera