onsdag 31 augusti 2011

Höst-pyssel!


Blev inte riktigt som jag planerat, liiite väl mycket
gravplats känsla. Inte riktigt min tanke...


Hjärtkransen har jag (som mycket annat) köpt på
La Vie. Den hänger alltid där och kan lätt anpassas
efter årstiden. Rönnbär på hösten, blommor på sommaren osv...

Båda ungarna lyckades somna samtidigt idag så då tog jag med mig en kopp kaffe ut i det fina vädret! Trodde inte att vi hade rönnbär (har snattat av mor och far tidigare år) men längs skogskanten på parkeringen står (plötsligt) två träd som jag totalt missat....(tur att jag inte backat på dem). Så nu pryder rönnbären vår "ful"-entre och några kvistar har även fått komma in.


Jag har gjort ett nytt Green Gate fynd.....i form av en väska! Färgsprakande och ordentligt stor ( plats för alla bebis-och mamma nödvändigheter) och absolut inte en väska jag normalt skulle köpa. Men nått har hänt med mig, från att tycka mindre om ljusa pasteller (speciellt rosa) så kunde jag inte låta bli att slå till, dessutom va den på rea (lycko mig). Bilder kommer inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar