tisdag 30 augusti 2011

När man får väntat besök!





Idag var det min tur att få besök av en kusin och hans sambo. Mycket trevligt! Till fikat bakade jag och Stor-M muffins i dem nya fina och prickiga muffinsformarna. Blev jätte goda gladdkakemuffins men vi blev besvikna på formarna som nästan helt tappade färgen...

Fotbollen är inne på slutspurten. Näst sista matchen spelade vi i kväll och för första gången för säsongen tog vi hem en vinst helt och hållet på egenhand. Ingen walk over här inte! Dessutom, hör och hämna så innebar vinsten ikväll att vi går vidare till slutspel! Helt otroligt!

Föresten så har jag och Herrn blivit farmor och farfar. Det hände en natt för snart tre veckor sedan. Vår hund (eller tiken) har fått inte mindre än tio stycken valpar.... Så den parningen tog sig rejält! Lycka för en sann jägare!

Imorgon är det stora tvättare dagen, jippi vad jag längtar!

 

1 kommentar:

  1. Det va som tusan då måste vi dricka champanj :D!
    Grattis farmor marina :D ..
    inte visste jag att ni låtit zero få pippa :D hahaa
    en riktigt bra dag med vinst!!
    kul!

    Lycka till imorn, sniffa nu inte så mycket tvättmedel som du brukar :D utan försök häng tvätten på lina istället för å dra den själv :D

    SvaraRadera